Aktuality 2015

ZMĚNA Eskymování "v denní dobu"

Čtvrtky:  17:30 - 18:30

Jelikož se nám, tedy hlavně mně, málokdy podařilo vstát na eskymování v sobotu na 7:00, tak jsem domluvili pronájem bazénu v České Vsi ještě na Čtvrtky v době 17:30 - 18:30. Zkušebně je to pronajaté zatím na měsíc leden 2015.

Rozpis tréninků je zde: 8.1., 15.1., 22.1. a 29.1.

Tato hodina je otevřena pro všechny kdo budou chtít přijít procvičit eskymáky nebo si jen zaplavat.

Jelikož je to za vyšší sazbu tak vstupné je:                                     100,-/eskymování, 50,-/plavání

Vánoční splutí Moravy

28.12. 2014

Musím to sem dát rychle, než si pořádně uvědomíme k čemu že jsme se to zase nechali ukecat při páteční oslavě narozenin Aldy, Marťase a Janči.

Mezi vánočními svátky a Silvestrem vyrazíme na zimní splutí Moravy. Pojmeme to v oslavném duchu vánoc, tedy méně kilometrů o to více radovánek a cukroví.

Kdy:28.12. 2014 Ne (odjezd z Jesu kolem 9hod, návrat kolem 17hod)

Úsek: dle stavu, nejlépe Hanušovice - Ruda n Mor. (12km).

Holky zajistí cukroví a ohřívače a chlapy lodě a ostatní vodácké harampádí. Dle domluvy počítáme: Alda+Andrejka, Marťas+Janča, Mojmír+Janča, Vláďa+Katka, Janča "Čížek"+Roman a Kmín, přidat se můžeš ale i ty, budeme jen rádi.

Vavřinecký potok + kanál Veltrusy

11.-12.10. 2014

Falešný vítěz podruhé

Určitě vás zajímá, jak skončil případ falešného výherce z Vavřineckého potoka. Osm dní po zveřejnění článku se dotyčný telefonicky (a anonymně) ozval. Jeho vysvětlení, proč se ...      Zdroj: http://www.hydromagazin.cz

Falešný vítěz na Vavřineckém potoku

Obracíme se na všechny vodáky s prosbou o pomoc při identifikaci člověka na fotografii vlevo. Dotyčný se neoprávněně prohlásil za vítěze kategorie G2 na letošním Vavřineckém ...        Zdroj: http://www.hydromagazin.cz

Tak se nám nakonec podařilo zvítězit v hlavním závodě kategorie GMX (Alda+Marťas). Velkou zásluhu na tom má náš podpůrný tým Janča s Karolínkou a s Mojmírem! Díky všem...

SOBOTA: Tradiční vodácký podzimní podnik. Okusil jsem jej loni, kdy se nám  dokonce podařilo s Milošem "Špačkem" obsadit 5. místo v závodu GMX.

NEDĚLE: Po skončení Vavřince se přesuneme do kempu u kanálu ve Veltrusech. Po příjemném tréninku před 14 dny sem zamíříme znovu.

Předběžná účast (Alda, Marťas s Jančou, a  Mojek, Janča a Tomáš)

Fotky

Kanál Veltrusy, na neděli domluven kanál !!!

28.09. 2014

ZMĚNA - Kvůli poměrné úzkému profilu kanálu v Brandýse jsem nakonec vybral jak příhodnější kanál ve Veltrusech, viz mapa. Je to sice  o cca 50km dál, ale tento kanál by nám na raft měl lépe vyhovovat. Z toho důvodu se posouvá odjezd na 7hod! Berem tedy R4 a taky baraku R2 a kajaky.

Z Jesu pojedeme ve složení Alda+Marťas+Vláďa a z Pha dorazí Mojek. Počasí má být taky přívětivé a tak Tuším že nás opět čeká "hodnotná" neděle!!!

Takže propozice:

Kdy: 28.9.  Odjezd: 7hod  Návrat: 20hod                                           Cena: cca 350,-/os. (doprava+vstupné)

Moravice -poslední letošní splutí-

20.-21.9. 2014

Tento víkend se uskuteční poslední letošní vypouštění Moravice. Jedná se o tzv. "velkou vypouštečku", kdy se vypouští přímo přehrada Kružberk (až 18m3/s). Já bych určitě na jeden den vyrazil s Andrejkou. Doufám, že se ještě někdo přidáte, abychom měli dvě auta. Jeli bychom úsek Jánské Lázně - Branka (cca 28km). Propozice viz vedle.

Trnávka "volné splutí" R4 + Želivka

5.-7.9. 2014

NEW - Odkaz na stránky pořadatele (propozice a časy sjezdů) ZDE... Vyrážíme Aldovým žihadlem v 17hod, směr Senožaty-Nečice, kde budeme okupovat usedlost Hanyžky a Jardy. Dorazí také Mojek s Jančou z Pha...

Díky domluvě Mojmíra, budeme moc využít přístřeší a útočiště u Hanyšky a Jardy na jejich "ranči"  na Vysočině. V tomto termínu je plánované volné splutí kanálu Trnávky. Měli bychom se zde sejít v minimální sestavě R4, ale snad nás bude i o něco málo více, dokonce bychom měli být schopni sestavit na příští rok "základní sestavu". S našimi holkami a dorostem pak splujeme i Želivku.

Po večerech, bychom taky mohli vymyslet "kam na expedici" v příštím roce. Proto, pokud máte někdo nějaký tip, tak jej do té doby nezapomeňte.

Film I.

Film II.

Novinky

srpen 2014

1) V srpnu, po velké oblibě minulého splutí, vyrazíme na další kajakářský sjezd Moravice (Ne 17.8.)

2) V horním menu jsem přidal odkazy na společné fotky a videa. Pokud by jste někdo chtěl, může fotky i sám na Rajce.idnes.cz přidávat (email: radej@jes.cz heslo: h2o )

3)   Je k dispozici slide-show ve formě videa z našeho Balkánského putování. Odkaz ZDE...

4)   Po dohodě rušíme zamýšlenou účast na závodech R4 a R2 ve Vrbném, páč mužstvo se bude rekreovat. Místo toho vyrazíme první víkend v září na tréninkové volné splutí na kanál na Trnávce.

5)   Hledáme případné zájemce, kteří by chtěli posílit naše družstva pro raftové závody na příští rok 2015, pro kategorii: R4 muži, veteráni, ženy + R6 muži + R2 muži, ženy

Expedice -Balkán 2014 -

20.-29.6. 2014

NEW - Odkaz ke stažení vše co jsem sehnal (řeky a cesta) ZDE... NEW - Odkaz ke stažení (mapy balkánu) ZDE...

Na základě domluvy máme s sebou zajištěného řidiče, pojede s námi Kmín. Dokonce si s námi dá i Taru a tak s sebou vezmeme i náš nový raft a otestujeme ho na první řece.

Jinak sraz před odjezdem u Aldy. Můžete dorazit již klidně kolem 19hod. Počítám, že vyrazíme jak dorazí Mojmír z Pha a nabalíme expediční vozítko, tak kolem 22hod večer.

Cesta bude zajímavá hlavně přes severní Bosnu, která je pořád značně zničení po květnových povodních. Dle plánu bychom měli začít jednodenním splutím Neretvy, kousek pod Sarajevem. Pak přejeme na dva dny na řeku Moraču. Po ní si dáme napřed jednodenní splutí horního úseku Tary a pak se přesuneme na dvoudenní úsek spodní části Tary.

Takže v pátek vyrážíme...Alda

Trojský pohár v rafting

7.-8.6. 2014

NEW - Odkaz na video, natočené díky Janě od Mojka ZDE...                NEW - Odkaz na profi-fotku naší osádky ZDE...

Raft bude! Díky Aldovi, Mojkovi a Honzovi N se podařila dát nakonec dokupy částka potřebná na zakoupení nového rafttu (Colorado 460) . Raft je již na SvoČR zaplacen a příští týden jej Mojmír vyzvedne, takže už máme na čem jezdit.

Příští víkend nás taky čekají první závody Českého poháru v raftingu. Pojedou se na pražském trojském kanálu. Jede se Slalom a Sprint.

R4: Alda, Mojmír, Martin S. a Janja.

R:2 Alda a Martin S. (závod barak)

Pokud by se chtěl někdo přidat budeme jen rádi. Vyrazili bychom již v pátek v poledne kolem 12hod z Jesu. Bude dobré si dát ještě odpoledne nějaké zkušební jízdy (ať vůbec víme jak se na lopatě sedí...). Propozice zde.

Akce "Rolin 31 ročník"

14.-15..6. 2014

Od Jany a Martina S. dorazila pozvánka na tradiční vodáckou akci pořádanou pod názvem "Rolin". Jedná se o "masovku", při které se spluje Morava v úseku Hanušovice - Ruda n. Mor. Vše je doprovázeno občerstvovacím a kulturním programem. Po předběžné domluvě bychom se sešli již v pátek odpoledne a společně si to sjeli sami (mimo hlavní sobotní proud). Přespání by pak proběhlo pod stany v Raškově na louce, kde už budou mít Janča a Martin svůj občerstvovací stánek. Podrobnosti na plakátu...

Jana+Martin S.

Sjezd řeky Bělé

18.5. 2014

Díky nedávnému deštivému počasí vystoupaly řeky i v našem kraji. Díky tomu se dalo vyrazit i na toky, jenž nejsou tak často sjízdné. V sobotu ráno jsme s Martinem dali Krupou. Po obědě jsme pak vyrazili společně s Mílou a Janjou i na jesenickou Bělou. Začátek splutí byl pod loděnicí. Po cestě jsme dohnali i skupinu našich jesenických vodáků a rádi jsme se k nim přidali. Míla s Janjou však utrpěli likvidační zásah na jezu "u trafačky", kdy se jim na dně objevila skoba úctyhodných rozměrů. Já s Martinem jsme pak dojeli až pod jez v Širokém Brodě. Jana od Martina natočila z tohoto sjezdu video...

Alda

Víkend na Sázavě a trénink na kanálu v Troji

26.-27.3. 2014

Letos poprvé jsme vyrazili na jarní vodu na Sázavu. Jelikož na Stvořidlech voda nebyla jeli jsem klasický úsek Týnec - Pikovice.V neděli jsem se přesunuli za krásného počasí na trojský kanál v Praze. Zde jsme si dali několik zkušebních jízd. Pro Mílu a Martina to byla zdejší premiéra. Dvě videa z jízdy kluků jsou přiložena...